معرفی انواع شومیز زنانه ( با اشنایی با انواع مدل های شومیز زنانه استایل جذاب داشته باشید )

۲ بازديد

معرفی انواع شومیز زنانه ( با اشنایی با انواع مدل های شومیز زنانه استایل جذاب داشته باشید )

شومیز زنانه یکی از لباس های محبوب بانوان در عصر جدید است، به همین دلیل در مدل های مختلف دوخت و عرضه می شود. شومیزها اغلب از پارچه های نرم و لطیف مانند حریر، لینن و ریون تولید می شوند. البته به دلیل استقبال خوبی که از این نوع پوشش شده، گستره طراحی و دوخت آن نیز افزایش یافته است. به طوریکه در حال حاضر آن ها را با انواع پارچه های گیپور، جین، گاباردین و حتی پارچه فلانل (مخصوص فصل زمستان) طراحی و پس از دوخت به بازار عرضه می دارند. 

انواع شومیز زنانه

  • شومیز زنانه مجلسی: دنیای پر طرح و رنگ شومیز زنانه سبب شده که این نوع لباس، گزینه بسیار مناسبی برای مجالس رسمی باشد. پوشیدن شومیز به همراه دامن کوتاه یا شلوار یک استایل جذاب برای خانم ها محسوب می شود. در مدل های رسمی شومیز از اپل استفاده می کنند تا حالت رسمی تر و زیباتری داشته باشد. 
  • شومیز زنانه جلو بسته: شومیزهای جلو بسته به نسبت دیگر شومیزها فروش بیشتری دارند. این نوع شومیز معمولا با یقه گرد، یقه حلزونی و یا یقه های کراواتی و پوشیده طراحی می شود. 
  • شومیز زنانه اسپرت: این نوع شومیز که بیشتر با پارچه های نخی و ساده دوخت می شود، در مجالس غیر رسمی پوشش راحت و در عین حال شیک و مناسبی برای بانوان به شمار می آید. این نوع شومیز را می توان با شلوار جین به زیبایی ست کرد. 
  • شومیز زنانه حریر: پارچه حریر به دلیل نرمی و لطافتی که دارد از پارچه های محبوب به شمار می رود. از این رو شومیزهایی که با این نوع پارچه تهیه می شوند یکی از پر فروش ترین انواع شومیزها هستند. حریر های ساده و گلدار را به راحتی می توان با دیگر لباس ها ست نمود و جلوه متفاوتی به نمایش گذاشت.  
  • شومیز زنانه گلدار: این نوع شومیز هم امروزه به یکی از ترندهای جذاب برای بانوان تبدیل شده است. 

image 49

کاربرد شومیز

شومیز زنانه از لباس های شیک و پر طرفدار است که در هر موقعیتی کاربرد دارد. شومیز ها در طرح و رنگ متنوع و در مدل های آستین کوتاه و آستین بلند یافت می شوند. از این رو پیشنهاد می کنیم حتما آن را به کمد لباس هایتان اضافه کنید. 

 امروزه از شومیز هم در مجالس رسمی و هم در مهمانی های ساده و دورهمی های دوستانه استفاده می کنند. البته با روی کار امدن مانتوهای جلو باز، شومیز زنانه یکی از بهترین انتخاب ها برای زیر مانتویی است. برای این کار می توان رنگ شومیز را متناسب با رنگ مانتو انتخاب نمود تا هارمونی رنگ ها به زیبایی استایل شما بیفزاید. 

image 47

تفاوت شومیز زنانه با بلوز یا تونیک چیست؟ 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه فرقی بین شومیز، تونیک و بلوز وجود دارد. پس بهتر است تعریفی از هر کدام داشته باشیم تا در هنگام خرید دچار سر درگمی نشوید. 

تونیک نوعی لباس است که به طور معمول تا خط زیر باسن و تا ران ادامه دارد. تونیک ها با آستین بلند یا کوتاه و در جنس های متفاوت تولید می شوند. در میان مدل های مختلف تونیک، نوع اسپرت و خانگی آن توانسته طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب کند. 

بلوز نوعی دیگر از پوشش بانوان است که به نسبت تونیک گشاد تر و قد کوتاهتری دارد. اما مهم ترین تفاوت شومیز و بلوز در این است که بلوز جلو بسته است در حالیکه شومیز هم می تواند جلو بسته و هم می تواند جلو باز باشد.  

از کجا شومیز زنانه شیک بخریم؟

اگر به دنبال خرید شومیز زنانه جنس خوب با طراحی زیبا و منحصر به فرد هستید حتما به دسته بندی شومیز زنانه در وب سایت فردوس آنلاین مراجعه کنید. فردوس آنلاین یک فروشگاه مردمی با انواع لباس زنانه است که با عرضه بهترین محصولات توانسته نیاز  همه خانم ها از هرگونه لباس را تامین کند. کیفیت پارچه های استفاده شده همگی درجه یک و مرغوب بوده و ماندگاری بالایی دارند. بنابراین اگر به دنبال فروشگاه معتبر هستید ما به شما بی شک فردوس آنلاین را معرفی می کنیم. این فروشگاه متنوع ترین و زیباترین لباس ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. بنابراین با ورود به سایت و دسته بندی مربوطه مطمئناً دست خالی بیرون نخواهید آمد. جذاب ترین و مقرون به صرفه ترین شومیزها را از فردوس آنلاین بخواهید. 
منبع محتوا فردوس آنلاین 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.